Єрмоленко
Світлана Леонідівна

Практичний психолог. Психоаналітик. Консультант психоаналітичної орієнтації.

Єрмоленко Світлана Леонідівна

Практичний психолог. Психоаналітик. Консультант психоаналітичної орієнтації.
  • Медична спеціальність: Практичний психолог. Психоаналітик. Консультант психоаналітичної орієнтації.
  • Спеціалізація: Психологічне консультування, психотерапія, психоаналіз.
  • Категорії і наукові ступені:
  • Медичний стаж: з 2013 р.
  • Основна освіта:

    2013 – 2016 – Міжнародний інститут глибинної психології, (МІГП), м. Київ

Додаткова освіта

Активний член Української асоціації психоаналізу.

  • «Основи теорії і практики психоаналітичної роботи з подружньою парою»;
  • «Психоаналітична терапія дітей та підлітків»;
  • «Теорія і практика арт-терапії».
Основні напрямки

Область психологічного консультування – індивідуальне консультування чоловіків і жінок, консультування сімейних пар, дітей, підлітків.

В індивідуальному консультуванні робота з:

  • невдоволенням собою;
  • невдоволенням своєю зовнішністю;
  • невдоволеннямсвоїм партнером;
  • невдоволенням своєю дитиною;
  • всім тим, що відбувається в житті;
  • тривожністю і страхами;
  • почуттям непотрібності;
  • втратою сенсу життя;
  • психогенним безпліддям.

Сімейні пари звертаються за консультуванням, коли в родині:

  • бездітний шлюб (психологічні проблеми безпліддя);
  • конфлікти, сварки, неможливість домовитися і прийти до компромісу;
  • подружня зрада, підозри на недовіру в шлюбі, коханці і коханки;
  • розлучення, стрес після розлучення, прийняття рішення про розлучення;
  • відносини з дітьми, складнощі у вихованні дітей;
  • відносини з іншими членами сім’ї: старшими поколіннями, батьками подружжя, зятьмами і невістками, братами і сестрами.

Терапія дітей і консультування батьків:

  • з питань, що пов’язані з розвитком дітей;
  • психологія раннього періоду розвитку;
  • криза 3-х річного віку;
  • навчання соціалізації;
  • початок навчання в школі, встановлення взаємовідносин з вчителями, однокласниками;
  • виявлення причин симптомів (агресивна поведінка, істерики, гіперактивність, страхи, шкільні невдачі тощо) і від чого справді страждає дитина;
  • дитяче дозвілля та захоплення;
  • що таке правильне перекладання відповідальності і як воно допомагає у формуванні відповідального дорослої людини;
  • криза підліткового віку.